selamat dtg,1001 cerita ttg kehidupan..

Tuesday 10 May 2011

Lakaran Seni 3 Dimensi


Inilah lakaran pensil dalam bentuk 3D yang amat hebat...toksah banyak cakap kita tengok saja dan nikmati hasil kreativiti yang mengagumkan ini...


"aku gigit jugak budak ni kang"

"jangan la kacau aku woi !..malang botul takdo  tangan mcm ni.."

" Hebat kan pak cik lukis diri sendiri..harap-harap macam David Beckham"

" Apahal tuan aku ni..janji nak bagi darah,tapi bagi air berkarbonat lah pulak..."

" gelas ape besar sangat macam ni.."

" Eden dah bersedio nak membuat kacau..ha..ha..ha.."

" Akulah jin kotak dam...huarghhhh ! "

"Lepaskan aku...aku nak belasah ular tak sedar diri tu..ada hati nak ngorat awek orang.."

" bak seposen..."

" hensem jugak aku ni...macam Sarip Dol..."

" Bagilah aku nampak hensem sikit...ni apa kebenda yang terpacak atas dahi  aku ni..."

"mana nasi kandar ni ? "

"alahai..macam mana aku nak keluar dari tempat ni..."

" Warghh...aku lah puaka lubang jamban..."
"cuba lah lukis aku ni smart-smart sikit...mcm mana nak ngorat kalau rupe mcm ni..."

" Nak lukis aku le tu..Sengat kang ! "

" Teh o dah siap, mane cekodok ni..."

"susah betul hidup dua alam ni.."

"gigi i kasi putih tau.."


" Susah betul pakai tangan besi nih..."

"akulah hantu perigi buta..."

" nak lepak sat...sat lagi baghu nak pi usik oghang.."

"ni lah akibatnya tak bayar hutang along..."

"raksasa apekebende ni..."




Hebat kan!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...