selamat dtg,1001 cerita ttg kehidupan..

Tuesday 19 April 2011

Lawak : Salesman oh Salesman



Peah   : Abang,ada salesman datang nak jumpa abang.
Sudin  : Salesman apa pulak tengah-tengah bulan ni...aku mana ada duit...
             Peah,suruh dia balik.
Peah   : Tapi bang...
Sudin  : Takde tapi-tapi..suruh dia balik.
Peah   : Saya tak sampai hati bang...
Sudin  : Apa pulak tak sampai hati....cepat!
Peah   : Baik bang.....

Sebentar kemudian

Peah  : Bang,saya dah suruh dia balik..tapi saya rasa bersalah sangat
            bila tengok dia sedih sampai nangis-nangis.
Sudin : Apahal pulak sampai nangis-nangis..dia tu sapa?
Peah  : Kan ke salesman tu laki mak abang...
Sudin : Apa! Adui Peah,kau tak tau nak guna istilah "bapak" ke.....
           derhakanya aku...
Peah  : I'm soriii...........

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...