selamat dtg,1001 cerita ttg kehidupan..

Sunday 10 April 2011

Gambar lucu haiwan

Haiwan merupakan anugerah tuhan terindah untuk alam.Bagi pencinta-pencinta haiwan,mereka sentiasa teruja mendekati makhluk-makhluk ini.Jika kita menelusuri kehidupan haiwan, kita akan dapati bahawa dunia haiwan penuh dengan misteri yang sukar untuk dijelaskan..saksikan foto-foto lucu dan aneh dari dunia haiwan...



" Tumpang sembunyi bro,ada along cari gue"

"Woi..woi..kalau nak belilah sendiri.."

"Udah-udah le tu melepak..dah lenguh dah ni.."

"Tolong hantar ke Lot 10 ye.."

"Apahal itik ni..nak test power dengan aku ke.."

" Bila nak dapat makan ni..."

"Mulut ko jangan cabul sangat..mana ada hantu siang-siang ni"

"Hadoi..janganlah gigit telinga aku."
"Kau ada telinga ke.."

"Tolongla....gayat ni..."

" Kau ni tak habis-habis nak ngorat aku Mentadak..."

" Ni kalau masak 3 rasa ..fuh, cakap pun tak guna.."

"Wiiiii....bestnye,tak payah lagi nak pegi Theme Park.."

"Apahal aku asyik kena gigit dengan burung ni..."

"Ko ni bawak-bawak le mengucap kalau nak mengumpat pun.."

"kau ingat kau besar aku takut ke?..meh la.."

"Kucing tu tak tau ke yang aku ni spesies beracun..nak mati le tu..."

"Bagi balik awek akuuuu"

"Will you marry me?"

"Macam ni rupanya badan aku ye..burok benor.."

" Kenyang ke makan labah-labah ni..bedal jelah"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...